Snabbladda batterierna med en weekend

Ibland behöver vi ladda våra batterier lite extra. Vi behöver ett avbrott ifrån vardagen för att få uppleva nya saker, få ta del av nya sinnesintryck och för att få ny energi till både kropp och knopp. Ett utmärkt sätt för att snabbladda våra batterier är genom att åka på en weekendresa. Det ger oss möjlighet att komma bort, släppa alla måsten och låta hjärnan ta del av andra intryck. Att resa på en weekend har blivit allt mer populärt bland resenärer i alla åldrar. Tidigare klassiska weekendresmål såsom London, Paris och Barcelona utmanas av uppstickarna Wien, Berlin, Oslo, Dubai och Prag.

Solresor har utökat sitt utbud av weekendresor till flera av våra mest omtyckta storstäder. Nu kan du åka på en weekend till kulturstaden Wien, tunna ut plånboken i Europas modemecka Milano eller lära känna våra grannar i öst lite bättre och besöka Helsingfors. Med en mängd olika flygbolag, flexibel reslängd och flera valbara hotell är det möjligt att skräddarsy resan helt utefter dina egna behov, preferensramar samt smak och tycke.

Besök Solresors hemsida och hitta en weekend för dig – oavsett om du är på jakt efter en romantisk weekend, en weekend med barn, eller en weekend där du kombinerar stad och strand så har Solresor en resa till storstaden just för dig. Packa kabinväskan och gör dig redo att komma bort och ladda batterierna.

Senast uppdaterad: 1. augusti, 2019, 11:15